مشاعره...
Modireat 91
به وبلاگ بچه هاي مديريت خوش آمدید

سلام اگه دوست دارید بیاین مشاعره کنیم ولی اگه دوست دارید بیشتر از یه بیت بنویسیم تا بچه ها لذتی هم ببرن! خوب من این شعر رو از سهراب سپهری گذاشتم حالا شماها در نظرات ادامه بدین.

روشن شب


روشن است آتش درون شب
وز پس دودش
طرحي از ويرانه هاي دور
گر به گوش آيد صدايي خشك
استخوان مرده مي لغزد درون گور
ديرگاهي ماند اجاقم سرد
و چراغم بي نصيب از نور
خواب درمان را به راهي برد
بي صدا آمد كسي از در
در سياهي آتشي افروخت
بي خبر اما
كه نگاهي درتماشا سوخت
گرچه مي دانم كه چشمي راه دارد به افسون شب
ليك مي بينم ز روزن هاي خوابي خوش
آتشي روشن درون شب

ارسالی از: girls over flower



نظرات شما عزیزان:

g
ساعت17:03---21 اسفند 1391
میازار موری که دانه کش است
که جان دارد و جان شیرین خوش است


اقایون چرا شرکت نمی کنین؟؟؟؟


g
ساعت17:28---20 اسفند 1391
بارو بندیلتو ببند اینجا دیگه جای تو نیست
تو ترانه های من جایی واسه حرفای تو نیست نه واسه من گریه نکن به درد من نمیخوره
تو گوشم قصه نخون گوشم از این حرفا پره

برای ادامه دادن مشاعره به اخرین نظر توجه کنید. با تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





19 اسفند 1391برچسب:, :: 17:11 :: نويسنده :

درباره وبلاگ

می کوشم. تلاش میکنم. آینده ای میسازم که گذشته ام جلویش زانو بزند! و به اهدافم میرسم...
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان modireat91 و آدرس modireat91.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان